مامانا
تا چقد میتونیم بشینیم
اصلا نشستن خطر داره؟

تصویر
۶ پاسخ

نشستن طولانی فقط خودتو اذیت میکنه فکر کنم
من ک دو هفته ای میشه قسمت دنبالیچم درد میکنه
نمیتونم زیاد بشینم

من سرکار روزی ۸ ساعت نشسته ام /:

سوال منم همیشه هس

ضرر که نداره ولی اگه احساس درد کردی..احساس کوفتگی..یا خواب رفتگی یا هر احساس ناخوشایندی باید حالتت رو عوض کنی

چ ضرری داره نشستن؟ من ک یا سرپام یا نشسته .موقع خوا ب دراز میکشم

تا هر موقع دلت خواست بشین.
چه خطری .
دیدی سختته داز بکش یا لم بده.

سوال های مرتبط

مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری