نشستن طولانی فقط خودتو اذیت میکنه فکر کنم
من ک دو هفته ای میشه قسمت دنبالیچم درد میکنه
نمیتونم زیاد بشینم
من سرکار روزی ۸ ساعت نشسته ام /:
سوال منم همیشه هس
ضرر که نداره ولی اگه احساس درد کردی..احساس کوفتگی..یا خواب رفتگی یا هر احساس ناخوشایندی باید حالتت رو عوض کنی
چ ضرری داره نشستن؟ من ک یا سرپام یا نشسته .موقع خوا ب دراز میکشم
تا هر موقع دلت خواست بشین.
چه خطری .
دیدی سختته داز بکش یا لم بده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.