مامانا نشستن روی زمین ضرر داره؟؟؟

۳ پاسخ

اره عزیزم اصلا سوالت بد نیست برای کسی که سرویکس کوتاه داره بهتره روی مبل و زاویه‌۹۰ درجه بشینه تا فشار کمتری به کمر و رحم بیاد

چی بگم والا

این سوالا رو ازکجاتون درمیارین😮‍💨😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری