خانوما ۳۵ هفت اگ زایمان کنه کسی بچه نارسه؟؟؟

۵ پاسخ

بله عزیزم بچه ی زیر ۳۷ هفته نارس حساب میشه

والا من فشارم زیربالاشد ۳۵هفته بستریم کردن گفتن بچت نارس حساب میشه اگ دکتر الان ختم بارداری بده.ولی خب بعضیا ک امپول ریه میزنن بچه کمتر اذیت میشه دستگاه نمیره اما نارس حساب میشه

نه بچه تا قبل ۳۴هفته نارس حساب میشه
اگرم وزنش خوب باشه دستگاه نمیره

نه فکر نکنم بستری بشع

۳۴هفته بچه ی دوستم دنیااومدامپول ریه زده بود۲۵۰۰وزنش بودبستری نشد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی