ن:/کی گفته
دوقلو های من ۳۵ هفته و چهار روز دنیا اومدن با اینکه کامله کامل بودن ولی دکتر میگفت اینا نارس هستن ۵ روز نگه داشت تو ان آی سیو
بستگی داره به بدن بچه و واکنش هاش به دنیای بیرون
استرس به خودت نده خواهر من بچه اش 33 به دنیا اومد زن داداشمم 34 هفته بچه اش به دنیا اومد هیچ کدوم هم تو دستگاه نرفتن
پسر من ۳۵ هفته دنیا اومد دستگاه نرفت
تو پرونده بچه تا ۳۶ هفته و ۶ روز میزنن نارس
عزیزم وقتی بیمارستان میگه نارسه باید بری بیمارستان دیگه اینجا از بقیه سوال نپرس حتما دلیلی داره که بهت میگه ممکنه دستگاه نوزاد یا امکانات برای نوزاد نارس نداشته باشن به هرحال این احتمالو در نظر بگیر ممکنه تو دستگاه بره
بستگی به رشد بچه هم داره انگار
بچه زنده میمونه ولی دکترم گفت زیر ۳۷ هفته نارس حساب میشه و ممکنه دستگاه نیاز داشته باشه
نه خواهر زاده من 34 هفته بدنیا اومد پسرم هست سالم دستگا هم نرفت
نه کامله عزیزم
فول ترم ۳۷ هفته میشه که کامله کامله..
ولی تو این هفته ها هم اگه رشد بچه خوب باشه و از هفتش عقب تر نباشه احتمال داره که دستگاه نیازی نباشه
نه خواهرزاده ی من ۳۳ هفته دنیا اومد حتی دستگاهم نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.