نه از ۳۵ هفته اوکیه
نه دیگه جانم بیشتر از این اون تو بمونه ته میگیره دیگه🤣
نه دیگه منو تو فک کنم همون ۴۰ به زور دنیا بیاریم😅😅😅
نه عزیزم
از۳۷هفتهبه بعد بچه نارس نیس
منم دکترم دقیق ۳۸ هفته واسموقت گداشته واسه زایمان.
من ۳۶هفته به دنیا اوردم خواهرمم ۳۴هفته بازم نارس نبودن
ولی یکی از اشنا ها بچشو ۴۰هفته به دنیا اورد نارسایی ریه داشت
نه عزیزم
نه عزیزم از ۳۶ هفته به پایین نارس حساب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.