نوزادم شیرنمیخوره شیرخشکم نمیخورم چیکار کنم . نارسه ۳۵ هفته بدنیا اومدن

۵ پاسخ

یه سیسی هم بخوره خوبه ندی زرد میگیره

ایشالا ب سلامتی بزرگ بشه برا ما هم دعا کن عزیز😍🤗

شیر خشک رو آماده کن یا شیر خودتو بو شیر دوش براش بگیر بعد با سرنگ های باریک ی ذره ی ذره بخوردش بده اصلا عجله نکن شده هر چند دقیقه ی سی سی بخوره فقط باید بخوره تا قندش افت نکنه

باید بزور بهش بدی

با سرنگ به زور بده بهش
یا با قاشق

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 ۱ ماهگی