زیر ۳۸ هفته میگن نارس.ولی ممکنه کامل بدنیا بیاد...دختر من دقیقا ۳۶ هفته و۵ روز بدنیا اومد تو کارت واکسنش زدن نارس.ولی کامل بود و تو دستگاه نرفت
۳۶ هفته نینی کامله دیگ فک نکنم
دوست من ۳۵ هفته زایمان کرد کامل بود
نه کامله
فکر نکنم
تو گهواره ۳۶هفته و ۶ روز زده رشد جنین تقریبا تکامل یافته
بازم شاید یکی ۲روز بره تو دستگاه
علائمی چیزی داری؟
من ۳۷ زایمان کردم خدا رو شکر خوب بود همه چی
نه عزیزم من 36هفته 2روز زایمان کردم خداراشکر بچه ام سالمه
نه عزیزم دکتر من گفت از ۳۶ هفته به بعد بچه کامله
بله عزیزم بچه ی زیر ۳۷ هفته نارس حساب میشه
آمپول بتا متازون زده باشی نه
پسرم 36هفته و 6روز ب دنیا اومد
من ۳۶ و یک روز زایمان کردم سه روز بچه هام دستگاه بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.