۲۰ پاسخ

نخ پسره من رو بالا و پهلو می‌خوابه

قربون اون قلمبش که از الان زده بیرون 🥺😍😍😍

اوف خدااااا
خیلی بانمک میشن اینجوری

نه نیلا ب پهلو دوست داره بخوابه😍🤣

وای ناناااااا😍😍

وااای چیجوری نمیخوریش😩😩😩😩

یکی دوبار اینجوری خوابید الان دسگه اینجوری نمیخوابه

اره شب تا صبح

اوخ چ پنگولیه🥰ن والا یا بازومو بغل میکنه میخابه یا طاق باز🥰🥲

آره 😂

وای اره ولی انقدر میترسم ازاین نوع خوابیدن😂

آره 😍😍😍

بله همش استرس دارم

اره ، جدیدا غلت میزنه میاد روی شکم

ن کاش میتونست دهنمو سرویس کرده که نمیتونه به شکم بخوابه هی دمر میشه چهاردست پا میشه میشینه گریه میکنه

نه اصلا نمیچرخه طفلی عادت داره فقط فقط طاق باز می‌خوابه 🥹

اره🥹😍

بله عادت کرده حتی قنداقش هم میکنم یدفعه میره رو شکم☺️☺️☺️

اره♥️😂

وایی اره😂😂

سوال های مرتبط

مامان آریا🤤 مامان آریا🤤 ۱ سالگی