پسرم دیشب گفت دد. ماما
پسر من اولین بار گفت بابا 😵💫 البته اوما میگه به من
الهییی خیلی ذوق داره😍 اخه پسر منم مدام میگ بابا گاهی اوقات گریه میکنه میگ ماما در حالت عادی نمیگ😑
ای جان خدا حفظش کنه ☺️ پسر من که فعلا داره دندون درمیاره فقط گریه میکنه و نق میزنه🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.