۴ پاسخ

پسرم دیشب گفت دد‌. ماما

پسر من اولین بار گفت بابا 😵‍💫 البته اوما میگه به من

الهییی خیلی ذوق داره😍 اخه پسر منم مدام میگ بابا گاهی اوقات گریه میکنه میگ ماما در حالت عادی نمیگ😑

ای جان خدا حفظش کنه ☺️ پسر من که فعلا داره دندون درمیاره فقط گریه میکنه و نق میزنه🥴

سوال های مرتبط