۱۱ پاسخ

کرمانشاه هستین

😍😍😍

ای جونم 😍😍

قشنگم درخواست میدین😍 من پرم

دخترم روز جنگ یاد گرفت برقصه😂

مبارکه عزیزم
سهاام دستاشو مشت میکنه گره میندازه بالا پایین میکنه😅دست زدنش متفاوته

ای جونممممم
ولی امروز 14 امه

پسر من هنوز نمیزنه
🤩🤩

دختر منم میزنه

امروز ۱ ام نیست که

ای جان دلم😍😍 من همش میگفتم چرا رادوین دست نمیزنه،پس هنوز زوده😍

سوال های مرتبط

مامان ائلمان ✨الماه😍 مامان ائلمان ✨الماه😍 ۹ ماهگی
مامان مانیا😍 مامان مانیا😍 ۱۳ ماهگی