۷ پاسخ

الهی آمین😥

دس دسی چونه؟

انشالا دسی دسی میران جان برامون خیر باشه و جنگ تموم بشه

ای قربونش اراس هم دوروز یاد گرفته ذوقی میکنه

ای جان ، انشالله روزای خوبم میاد ، من خیلی نگرانم همش سنندج و جاهای مختلفش رو میزنه من انقد استرس دارم که نگو 🤦‍♀️

ای جانم🥰انشالله که تا بیاد حالیش بشه که تو دنیا چه خبره همه ی این روزای سخت گذشته باشه و روزگار خوشی رو تجربه کنه،از ما که گذشت انشالله بچه هامون درد و غم هایی که ما کشیدیم رو نکشن🤲

اوخیی گوگولی 💙
کورکی منیش حدود سه هفته‌س دس دسی اکات فره بامزس😍

سوال های مرتبط