خانوما این قرصا براچی هستن شما هم میخورین

تصویر
۳ پاسخ

آره عزیزم
ولی بدن هرکسی فرق میکنه..و قرصایی هم ک دکتر واسم مینویسه همینطور.
منم ویتامین میخورم اما باشما فرق میکنن

تمامش که فارسی نوشته
مکمل های بارداری هست

همه ویتامینن دیگ باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا💙💙 مامان معجزه خدا💙💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری