این قرصا چیه به من داده شما میخورین ؟ خوبن ؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم این قرها برای بارداریه
ففول اهن بدنه
زینک برای رشد جنین میدن
لوراتادین برای حساسیته
ب۶ برای حالت تهوع
او یکی اسمش مشخص نیست که بهت بگم چیه بخور حتما نیاز بوده که دکترت داده بهت

چ قدر قرصات با قرصای من فرق داره

من هیچکدوم ازایناروندارم نخوردم

ففول قرص خوبیه فک کنم تقویت کننده س
زینک هم که هم اشتها آور هم زینک بدنت رو می‌بره بالا خوبه
نولپازا هم برا معده س
لوراتادین هم برا حالت تهوع و اینا س
منم همه اینارو میخوردم از همون اول دکترم بهم داد

ففول قرص آهنه من استفاده میکنم

ففول برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙 مامان معجزه خدا💙💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری