مینی‌واش واقعا پر استفادش؟؟؟

بگیرمش؟؟؟؟

۷ پاسخ

اصلا بدرد نمیخوره فقط شرت سوتین جوراب خوب میشوره

من که همه لباسا دخترمو با دست میشستم
دیگه از یک سال و نیم هم میندازم لباسشویی
اوایل جدا مینداختم شستشوی لباس کودک داره لباسشویی . الان دیگه با لباسا خودمون میریزم

نه اصلا

بستگی ب خودت داره گلم من ک خیلی راضیم

من خیلی استفاده دارم و خیلی تمیز میشوره

من خیلی استفاده کردم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی