خانوما از رسیدگی های واکسن دوماهگی میگید

۳ پاسخ

من‌دیروز زدم خدار شکر ن درد داشت ن تب کرد ن هم بیقزاری کرد

من فقط گرم میگیرم روی واکسن رو و پاهاش رو با دستمال ببند که تکون نده زیاد درد بگیره و دور تا دور محل واکسن رو پروکسیکام بزن

قبلش استامینوفن نده بعدش که اوردی خونه بهش بده کمپرس یخ حتمااااا بذار مخصوصا پای چپ پاشو قنداق کن تکون نده

سوال های مرتبط