مندیروز زدم خدار شکر ن درد داشت ن تب کرد ن هم بیقزاری کرد
من فقط گرم میگیرم روی واکسن رو و پاهاش رو با دستمال ببند که تکون نده زیاد درد بگیره و دور تا دور محل واکسن رو پروکسیکام بزن
قبلش استامینوفن نده بعدش که اوردی خونه بهش بده کمپرس یخ حتمااااا بذار مخصوصا پای چپ پاشو قنداق کن تکون نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.