از تجربه واکسن دوماهگی میگید لطفا🥹

۳ پاسخ

واسه من افتضاح بود خیلی سخت بود

بستگی به بچه داره
ولی اگه میخای بچه درد نداشته باشه یکم ویکس محل تزریق و بزن یه پلاستیک کوچک هم بزار روش .
همونجا بچه رو قنداق کن که پاهاشو تکون نده
قطرشم هر ۴ ساعت به موقع بده
کمپرس گرم و سرد هم دیگه نیاز نیس
من تا حالا برای بچم نذاشتم همین کارا رو کردم تا شب نکشیده حالش خوب میشه انگار نه انگار که واکسن زده تا حالا نه جای واکسن سفت شده نه زخمی نه چرکی ویکس معجزه‌ میکنه

دختر من ک خیلی اذیت شد کلی پاش ک بود شد و تا دوروز تب بالا داشت

سوال های مرتبط