۴ پاسخ

برامن که زیاد سخت نبود وقتی زد گریه افتاد بعد همون جا پاراکید دادم خورد و خوابید تا ۸شب و ۸شب تا ۱۲خیلی گریه کرد گذاشتمش لای پتو کمپرس آب سرد گذاشتم و فرداشم خوب شد فقط روز اول هر شش ساعت پاراکید دادم روز دوم هر ۴ساعت

بد نبود بچم تب نکرد ولی از درد پاهاش گریه می کرد تا عصر اروم شد پاراکید مرتب بهش دادم خوب شد زیاد اذیت نشد😇

همونجا تو بهداشت قطره دادم، رسیدم خونه سریع چن لحظه یخ گذاشتم بعد کیسه آبگرم، بعدم حوله گرم، نه دردش گرفت نه تب کرد
سه روز گذشته موندم ببرمش حموم یا نه

بعد زدنش پاراکید دادم خوابید ۴ ساعت بعد که بیدار شد خیلی گریه و جیغ و داد کرد پاش درد میکرد دوباره پاراکید دادم آروم شد تب هم نکرد فرداش یکم تب داشت

سوال های مرتبط