واقعا هربچه متفاوت من بچه اولم هیچی نفهمیدم دومی تا چهارروز تب داشت نق نق ولی برای جفتشون نه حوله و کیسه آب گرم و سرد نزاشتم حتی پاهاشونم نیستم حمام تا یه هفته نبردم که پاهاشون آب بخوره
بستگی به بچه داره
پسر من صبح که واکسن زدم عصرش پاشو ک تکون میداد دردش میومد قنداقش کردم و شب واخر شب وفردا شبش تب کرد
دو روزم بی قراری میکرد
در مجموع روز سوم خوب بود دیگه
پسر منم اذیت نداشت سر موقع قطرشو دادم روز اول مرتب حوله سرد روز دوم حوله گرم گذاشتم و اینکه رو اول یکم پاهاشو بستم که اذیت نشه 😁راحت گذشت خداکنه واکسن ۴ماهگیش هم راحت باشه
دختر من اذیت نشد فقط یکم پاهاش درد میکرد اونم استامینوفن میخورد میخوابید
پاهاشو نبند بزار تکون بده مایع واکسن زودتر حرکت کنه تبشو هم چک کن منظم
دختر من اذیت شد
خیلی درد داشت
انقدر جیع زد مجبور شدم پاهاش ببندم تااروم شه
ولی تب نکرد
نمیخام بترسونمت بچه من خیلی اذیت شد بچه های خیلیام اروم بودن
الان واس واکسن ۴خیلی میترسم
سلام عزیزم دختر من اذیت نشد کلا ن درد ن تب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.