مامانا واکسن دوماهگی چجوریه؟
اذیت میشن؟

۱ پاسخ

فقط موقع زدن گریه میکنن
بعد حین تکون دادن پاش ممکنه یه چند ساعت گریه کنه و اذیت بشه
تونستی پاشو قنداق کن
مراقب تبش باش

سوال های مرتبط

مامان 👼❤️آیهانم❤️👼 مامان 👼❤️آیهانم❤️👼 ۱۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🧸👼 مامان جوجو ممد🧸👼 ۱۶ ماهگی