سلام میشه سونو ان تی منو هرچی ازش فهمیدید بگید

تصویر
۲ پاسخ

باید استراحت کنی هم واسه سرویکست که بره بالا یا دیگه پایین نیاد البته سونو واژینال اگه دکتر برات بنویسه اصن ممکنه خوب باشه.
هم واسه هماتوم براید مراقبت کنی که خوب بشه

ان تی جنین خوبه،ی هماتوم دارید و طول سرویکس هم ی مقدار پایینه که باید سونو واژینال بدید بررسی بشه

سوال های مرتبط

مامان آراز💙💙💙 مامان آراز💙💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🚙هیرا جانم 🚙 مامان 🚙هیرا جانم 🚙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل دخترم_گل پسرم مامان گل دخترم_گل پسرم ۷ ماهگی
مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد