باید استراحت کنی هم واسه سرویکست که بره بالا یا دیگه پایین نیاد البته سونو واژینال اگه دکتر برات بنویسه اصن ممکنه خوب باشه.
هم واسه هماتوم براید مراقبت کنی که خوب بشه
ان تی جنین خوبه،ی هماتوم دارید و طول سرویکس هم ی مقدار پایینه که باید سونو واژینال بدید بررسی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.