۳ پاسخ

مطمینی انقباض نیست؟شاید انقباضای برکستونه

مال منم یکم خودشو سفت میکنه که گفت چون منظم نیست با شیافو اینا خوب میشه

منم اینطوری بودم رفتم ان اس تی دادم دکترم گف انقباضه و برام دارو و امپول تجویز کرده حتما یه ان اس تی بده

سوال های مرتبط

مامان پشمک🩷🍬 مامان پشمک🩷🍬 ۷ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی