۱۴ پاسخ

نوش جونتون باشه ولی الان واقعا وقت این نیست تو گهواره اینارو بزاری ک
یسریا حاملن یسریا آوارن
دلشون میخواد یوقتی با این قیمت های نجومی

من خودم همیشه ایده غذایی میزارم ولیاین نوبرونه ها که الان هنوز خیلی گرونه و اوضاع کشور بهم ریخته س رو دلم نمیاد .
نوش جانتون بازم

نوش جون عزیزم 💜

اووووف🤤🤤😋😋

منک هفته پیش توت فرنگی خوردم😝

منکه از هر دوش بدم میاد😂😂😂

نوش جان😊🙃

جووووون دیگ آقا منم دلم میخواد🫠😅🤦🏻‍♀️

اخ دلم خاس
نوش جون

واای چاغاله بادوممم
عاشقشم

عزیزم خانومای باردار هستنا اینجا

نفرین عامون بر تو باااااد🍓

توت فرنگیو خوردم ولی چاقاله نخوردم امسال🥲

نوش جان

سوال های مرتبط