۶ پاسخ

منکه بعد از ۴۰ روز بدتر شد🤦‍♀️

دوماه رو ب بهتر میرن اگه عادت بدی پیدا نکرده باشن
دختر من از موقع کولیکش رو دستم مینداختمش الان برش میدارم همش دولا میکنه خودشو صاف نمیشینه🫤🫤فقطم زیر سینه میخابه اینا از دوران کولیک مونده

من هنوز منتظرم وامید دارم

😐😂😊مال من از7ماهگی

مااااا فککککک نکککننننممم دیگه زندگیمون به روال عادی برگرده😅😅

بعداز ۴۵ روز بهترشد

سوال های مرتبط

مامان الياس💙 مامان الياس💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا🩷 مامان فاطمه نورا🩷 ۹ ماهگی