منکه بعد از ۴۰ روز بدتر شد🤦♀️
دوماه رو ب بهتر میرن اگه عادت بدی پیدا نکرده باشن
دختر من از موقع کولیکش رو دستم مینداختمش الان برش میدارم همش دولا میکنه خودشو صاف نمیشینه🫤🫤فقطم زیر سینه میخابه اینا از دوران کولیک مونده
من هنوز منتظرم وامید دارم
😐😂😊مال من از7ماهگی
مااااا فککککک نکککننننممم دیگه زندگیمون به روال عادی برگرده😅😅
بعداز ۴۵ روز بهترشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.