خانما برای سزارین اختیاری باید چکار کنم؟

۱ پاسخ

به دکترت بگو میخای سزارین شی ..معمولا زیرمیزی میگیرن و بهت نامه میدن واسه بیمارستان..دیگه به دکتره بستگی داره چقد زیرمیزی بگیره

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری