۶ پاسخ

خیلی دوست دارم بدونم کجایی پیامم خنده دار بود ک ی نفر استیکر خنده فرستاده،کاش یاد بگیریم به زخم های هم دیگه نخندیم ،نفرین نمیکنم ک بچه ات مثه من بشه ولی از خدا میخام بهت شعور بده

بچه منم گاهی وقتا قهر می‌کنه نه شیر خودمو میگیره نه شیشه،بعد هم دائم گریه میکنه،بعد منم با سرنگ بهش شیر میدم چاره ای ندارم،ولی ولی ولی حتما دستامو می‌شورم انگشت اشاره رو میذارم دهنش تا مک زدن رو یادش نره....
پسره من چند روز شیر نخورد ادرارش بوی تند گرفت برا همون ترسیدم اینجوری گاهی میشه بهش میدم

اره از اول با قطره چکون دادمش

خیلی سخته اینجور ک اذیت میشی عزیزم

اگه شیشه رو نمیگیره عوضش کن یه مارک دیگه بگیر که ترجیحا سری شیشه نرم باشه

اره خودم با قطره چکون یک ماه به بچم شیر دادم چون شیر نمیخورد الانم هرازگاهی لجبازی میکنه شیر نمیخوره با قطره چکون میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی