۳ پاسخ

پسرمن تغییر نکرده همچنان سایز ۲ میپوشه
بااین حال که ۷ ماهشم تموم شد اما سایز عوض نکرده

بله بله بله پدرنو دراوردن

الان دقیق یادم نیست ولی فکر میکنم یجا خوندم هر دوماه تقریبا یه جهش رشدی دارن بچه ها.
۴ماهگی معمولا سخت ترشه

سوال های مرتبط

مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۴ ماهگی