خانما پستونک باعث میشه بچه سینه رو نگیرع؟

۴ پاسخ

سعی کنید تو بیمارستان ندی بچه اول قلق سینه مادرو بگیره خیلی بهتره ، اومدی خونه از دو سه روزگی بدی اوکیه از سینه مادر هم نمیفته

والا من هم پستونک میدم هم شیشه شیر . سینمو هم میگیره

نه اون شیشه شیره

نه ارتباطی نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان کدوحلوایی مامان کدوحلوایی ۹ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۱ ماهگی
مامان نورا قیزیم مامان نورا قیزیم ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی