۴ پاسخ

یک در میلیون بارداری مجدد میشه،خیالت راحت باشه،تنت نظر پزشک باش تا تخلیه شه

وای طبیعیه به منم گفته بودن جنین نیست برو برای سقط ساک بارداری اومدم هفته ی بعدش رفتم قلبشم تشکیل شده بود لطفا دوهفته سه هفته صبر کت

فکر نکنم عزیزم باید همه چی خارج بشه ..دکتر نرفتی مگه؟

متاسفم
فکر نکنم‌گلم خیر

سوال های مرتبط

مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری