۵ پاسخ

اره خیلی خوبه

خوبه ، قبل از سزارین رفتم سونو گفت ۲۸۰۰ با وزن 2740 به دنیا آمد

عالیه من سی و پنج هفته دو نیم بود تقریبا صد دویست گرم خطا داره

۳۶هفته و دوروز ب دنیا اومد.
دوکیلو نهصدو شصت بود

عاااالیه

سوال های مرتبط

مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی