بچم یک سالشه یکم سرما خورده بی حاله چی بهش بدم دارو؟

۳ پاسخ

همیشه پلارژین میدم

فقط زود بهش برس تا بدتر نشده

اگر دکترش نیستش برو داروخانه اونا بهت میگن چی بهش بدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ سالگی
مامان یه پسر کوچولو مامان یه پسر کوچولو ۵ سالگی