خانما من میتونم غذا کمکی بدم به دخترم یا زوده؟!

۲ پاسخ

دیگه کم کم شروع کن عزیزم اول از پوره سبزیجات شروع کن

رفلاکس نداره از همون اواخر ۵ماهگی کم کم شروع کنی بهتر

سوال های مرتبط