۲/۳۰۰ همشو بیمه داد
منیک و نیم ازاد گرفتم
برای چی میزنن این امپولو؟
چند هفتگی باید زد
از یکی بیمه بگیر اطرافیان کسی نداره باهاش بگیر اینجوری گرونه
بدون بیمه 2میلیون
با بیمه صدهزار شصد تومن
سلام عزیزم بروتامین اجتماعی ثبت کنه رایگان بگیر از داروخانه،من رایگان بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.