سلام. آمپول روگام چند گرفتین ؟

۶ پاسخ

۲/۳۰۰ همشو بیمه داد

من‌یک و نیم ازاد گرفتم

برای چی میزنن این امپولو؟
چند هفتگی باید زد

از یکی بیمه بگیر اطرافیان کسی نداره باهاش بگیر اینجوری گرونه

بدون بیمه 2میلیون
با بیمه صدهزار شصد تومن

سلام عزیزم برو‌تامین اجتماعی ثبت کنه رایگان بگیر از داروخانه،من رایگان بود

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۴ ماهگی