عدسی عالیه
والا من ک دکترم گفت چون آهنش زیاده سه ماهه اول نخور کلا غذاهایی ک ویتامین آ داره خوب نیس اول بارداری
اتفاقا عالیه پروتعین و آهن داره
عدسی خیلی خوبه
ن اتفاقن مقوی بخور
نه عدسی خیلی خوبه توش اسفناج هم بریزی عالی میشه. ولی منم زیاد نمیتونستم بخورم تو هفته های اول بیشتر آبشو میخوردم
ن خیلیم خوبه
نه خیلی هم خوبه آهن داره خون تو زیاد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.