دوستان من اصلا نمیتونم غذای سنگین بخورم عدسی برام بده؟؟؟

۸ پاسخ

عدسی عالیه

والا من ک دکترم گفت چون آهنش زیاده سه ماهه اول نخور کلا غذاهایی ک ویتامین آ داره خوب نیس اول بارداری

اتفاقا عالیه پروتعین و آهن داره

عدسی خیلی خوبه

ن اتفاقن مقوی بخور

نه عدسی خیلی خوبه توش اسفناج هم بریزی عالی میشه. ولی منم زیاد نمیتونستم بخورم تو هفته های اول بیشتر آبشو میخوردم

ن خیلیم خوبه

نه خیلی هم خوبه آهن داره خون تو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد