۱۰ پاسخ

همشون نفخ دارن اکثرشون هم پول برند میگیرن فقط ... پسر من ن با اونت اوکیه ن با هی ار شی فقط بیبی لند راحته

شیشه شیر هیوارشی برای نفخ خیلی خوبه

الکیه من گرفتم خوب نبود رفتم اونت گرفتم عالیه

سرشیشه بیبی لند افتضاحه

راجب سوالت ک اون پایین نوشتی
آره میشه شیشه رو بیبی لند بگیری و سر شیشه اونت بذاری روش من این کارو سر بچه اولم انجام داده بودم

مزخرفه

اینا همش الکیه، همه ی بچه ها نفخ دارن، چون فقط شیر میخورن، شیر هن نفاخه

فقط اونت فیلیپس بخر

من واسه پسرم خریدم ،رو سر شیشه نوشته آنتی کولیک و واقعا هم خوب بوده تاالان

کلا بی بی لند خوب نی من دارم

سوال های مرتبط