همشون نفخ دارن اکثرشون هم پول برند میگیرن فقط ... پسر من ن با اونت اوکیه ن با هی ار شی فقط بیبی لند راحته
شیشه شیر هیوارشی برای نفخ خیلی خوبه
الکیه من گرفتم خوب نبود رفتم اونت گرفتم عالیه
سرشیشه بیبی لند افتضاحه
راجب سوالت ک اون پایین نوشتی
آره میشه شیشه رو بیبی لند بگیری و سر شیشه اونت بذاری روش من این کارو سر بچه اولم انجام داده بودم
مزخرفه
اینا همش الکیه، همه ی بچه ها نفخ دارن، چون فقط شیر میخورن، شیر هن نفاخه
فقط اونت فیلیپس بخر
من واسه پسرم خریدم ،رو سر شیشه نوشته آنتی کولیک و واقعا هم خوب بوده تاالان
کلا بی بی لند خوب نی من دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.