۳ پاسخ

اپتامیل زیاد وزن دهی نداره نان خوبه

چرا اپتامیل که خوبه
شاید برا بچه شما نساخته عوضش کن ببلاک هم خوبه نان عالیه

منم جایگزین کردم فقط یکبار اپتامیل دادم‌یبار‌ببلاک تا معدش عادت کنه بعدچندروز کلا ببلاک دادم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا❤ مامان هدیه حضرت زهرا❤ ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین❤️ مامان ماهلین❤️ ۱۵ ماهگی
مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی