شیرخشک ببلاک یا آپتامیل؟

۹ پاسخ

اپتامیل پرونوترا

اپتامیل

من ببلاک ای ار و با نان ۱ قاطی میدم

بعضی ها دو تا شون رو قاطی می کنن

من آپتامیل پرونوترا میدم و‌راضی ام

ببلاک میدم راضیم

اپتامیل

من ببلاک یک میدم راضی ام
نه اسهاله، ن یبوست
وزن دهیش هم خوبه
ببلاک ای آر گرفتم بخاطر رفلاکسش از بس بد بود و توی آب حل نمیشد دوباره یک بهش میدم

آپتامیل شنیدم وزن دهیش عالیه و فکر کنم اسهال یا یبوست بشن بچه ها بعضیاشون

من اپتامیل میدم و راضیم

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۸ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان کیان🐣 مامان کیان🐣 ۱۷ ماهگی
مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی