بنظرتون شیرخشک ببلاک یا اپتامیل و چرا؟

۶ پاسخ

اپتامیل پرونوترا چون ترکیبات شیر مادر رو داره بهتره ولی ببلاک نه

من اپتامیل میدم وزن دهیش خوبه و‌نزدیک‌ترین به شیر مادره

ببلاک

ببلاک

من ببلاک میدم خوبه

هیچکدوم نان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین❤️ مامان ماهلین❤️ ۱۵ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱ سالگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی