شیرخشک آپتامیل یا گیگوز...؟

۸ پاسخ

گیگوز خوب وزن میداد تا اینکه بچم از ۴ ماهگی دیگه درست شیر نخورد و وزنش اومد پایین

اپتامیل پرونوترا

من به پسرم گیگوز دادم کلا بالا آورد آ‌پتامیلم لب نزد الان درحد ۶۰~۹۰ میل تو روز نان میخوره اونم نخوره بهتره روانی میشم 🫠

من برا هرسع لچه ها گیگوز دادم و میدم

اپتامیل
ولی من امروز گیرم نیومد گفتن خیلی کم شده اپتامیل
مجبورم شیرشو عوض کنم🥲

اپتامیل

اپتامیل

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان الای مامان الای ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۷ ماهگی