گیگوز شیرخشک خوبیه یا نه؟

۴ پاسخ

من نان میدادم‌اصلا بهش نمیساخت. یه هفتست گیگوز میدم عالیه

بچه های من حساسیت داشتن

من ۴ روزه میدم خیلی دوستش داره و خداروشکر بهش ساخت

من یک هفته س میدم ب بچم می‌سازه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان👶🏻🤍 مامان ارسلان👶🏻🤍 ۱۵ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان کیان🐣 مامان کیان🐣 ۱۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان 💗💞هانا👶❤ مامان 💗💞هانا👶❤ ۱۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی