۱ پاسخ

من میدم
از اول تا قبل از یک‌سالگی ،تقریبا یازده ماهگی ،اپتامیل پپتی میدادم
دکتر گفت از اون به بعد گیگوز بدم
مثل اپتامیل چرب نیست
وزن دهی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی
مامان ارسلان👶🏻🤍 مامان ارسلان👶🏻🤍 ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۱ ماهگی