من گیکور میدادم فوق العاده عالی بود وزن میداد
اپتامیل پرونوترا عالیه
شیر خوبیه من اول آپتامیل میدادم بعد تغییر داد به گیگوز شیر خیلی سنگینی نیست بچه رواذیت کنه خیلی هم مثشیر خشکایی که برای رفلاکس وحساسیته سبک نیس در کل من راضیم
اها خب من دخترم کلا شیر خشک میخوره اخع
من میدم به نظر من وزن دهی نداره شیر خودمو ک میخورد بچم تپل تر شده بود انگار با این شیره لاغر شده.
دلدرد اصلا نمیاره چون شیر سبکی هست ولی بستگی داره بهش بسازه یانه
منم شنیدم بمب وزن دهی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.