شیر خشک نان یا گیگوز?

۴ پاسخ

من نان میدم تاحالا یبوست نشده راضیم

یه کارخونه ان دیگه. زیاد نباید فرق داشته باشن

من نان میدم راضیم

گیگوز نان خیلی سنگینه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان 💗💞هانا👶❤ مامان 💗💞هانا👶❤ ۱۱ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی