۷ پاسخ

چکار به گرونیش داری بهترین برند پیداکن بده به بچت

اینا تقریبا قیمت هاشون نزدیک به هم هست شیر خشک های همین مارک ها که از خارج وارد میشن خیلی گرونه
نان آلترا یکی گرفتم ۷۰۰

بیومیل میگیرم 280

هیپ ارگانیک دونه ای ۹۰۰

اپتامیل ۲۸۰ بود

ببلاکم گرونتره

گیگوز قیمت نکردم ولی اپتامیل از همشون گرون تره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان دو تا جوجه🐣❤️ مامان دو تا جوجه🐣❤️ ۵ ماهگی