دعام کنید بخاطر انقباض بستری شدم

۵ پاسخ

من ۳۷ هفته زایمان کردم نگران نباش

نگران نباش دیگه بچه کامله

انشالله خدا کمکمون میکنه

هفتت خوبه ک گلم اصلا نگران نباش
من پسرمو ۳۷ هفته زایمان کردم

نترس.باش ک تحت نظر باشی

سوال های مرتبط