بله ان شاء الله که تشکیل شده و صحیح و سالمه کوچولوتون ❤
عزیزم دکتر به من گفت که تو هفت هفته هم قلب داره ولی شاید سونو نتونه تشخیص بده انتهای ۸ برید خیالتون راحت تره
من ۶ هفته و ۶ روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود ولی یکی دو هفته دیر تر بری بهتره مثلا اخرای ۷ هفته یا ۸ هفته
اره عزیزم
بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.