ریه های نوزاد تشکیل شده الان؟

۷ پاسخ

دوست من ۳۶ هفته با وزن ۲/۱۰۰ بچه دستگاه هم نرفت

فرق داره عزیزم نمیشه قطعی گفت ولی بچه اول من ۳۷و۴ روز بدنیا اومد دستگاه نرفت

اره عزیزم نخیر دستگاهم نمیره الان یه بچه تو بیمارستان ۲۳۰۰به دنیااومده بود سی شش هفته دستگاهم نرفته بود

آره ...

تشکیل شده ولی نارسه یعنی اگ الان زایمان کنی امکان دستگاه رفتن زیاده هنوز تا ۳۷ هفته ب بعد ک کامله

اره گلم

میگن از ۳۷ هفته به بعد کامل میشه و بدنیا بیاد تو دستگاه اینا نمیره

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد❤🥺 مامان نیهاد❤🥺 ۴ ماهگی
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری