دوست من ۳۶ هفته با وزن ۲/۱۰۰ بچه دستگاه هم نرفت
فرق داره عزیزم نمیشه قطعی گفت ولی بچه اول من ۳۷و۴ روز بدنیا اومد دستگاه نرفت
اره عزیزم نخیر دستگاهم نمیره الان یه بچه تو بیمارستان ۲۳۰۰به دنیااومده بود سی شش هفته دستگاهم نرفته بود
آره ...
تشکیل شده ولی نارسه یعنی اگ الان زایمان کنی امکان دستگاه رفتن زیاده هنوز تا ۳۷ هفته ب بعد ک کامله
اره گلم
میگن از ۳۷ هفته به بعد کامل میشه و بدنیا بیاد تو دستگاه اینا نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.