نه من چون زایمان زودرس دارم میترسم
بستگی داره من سر پسرم که ان ای سیو بود مورد داشت که ۳۸ هفته بچه به دنیا اومده بود بازم بستری شده بود برای ریه اش
پسر من ۳۵ هفته و ۱ روز دنیا اومد اونم بستری شد ۳تا سورفکتانت گرفت و ۱۲ روز بستری بود
امپول ریه نزده بودم
ولی این دفعه امپول زدم
الان ۳۳هفتمه برم مینویسن خودش یه امپوله یا چنتا امپولن
ریه که از ابتدای رشد داره اما کامل نیست
از شروع ماه ۸ کامل میشه ریه ها
شما هم تاپیکا میخونید نگران زایمان شدید این سالها میپرسید؟😊
دقیق نمیدونم ولی اگر اشتباه نکنم داخل 7یا8ماهگی
میگن ۳۷ هفته ب بعد دیگ کامل کامله
تو گهواره زده ۲۷ هفته و سه روز😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.