۵ پاسخ

فک کنم از ۳۴ شروع میکنه تشکیل بشه ۳۷ دیگه کامله

از ۳۷دیگ ریه بچه کامله و میشه زایمان کرد

عید شما هم مبارک عزیزم

از ۳۷ هفت شروع میکنه به تشکیل شدن، دیگه تا ۳۹ کامل همه چی تشکیل شده

فک کنم از ۳۷ هفتگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان یکتا مامان یکتا ۶ ماهگی
مامان آوا مامان آوا روزهای ابتدایی تولد