۳ پاسخ

دکترم گفت همون روز ببند

از روز بعد عمل بستم من

اولش نفخه برا منم بود گفتم خیلی مونده
بزار بخیه تو کشیدی بعدش میتونی ببندی
من از ۱۵ روزگی بستم الان اصن شکم ندارم تقریبا مول قبل شده ولی باید ورزش اینا کنی ک سفت بشه
منم همش گن میبندم

سوال های مرتبط