وزنش چند بود
ببین شما که میخای طبیعی زایمان کنی طول سرویکس بالا باشه ینی بچه دیرتر میاد تو کانال زایمان، فکر میکنم از 6 ماه که بگذری حدود 25 هفته دیگه اهمیتی نداره، برای زایمان زودرس چیزای دیگه اهمیت داره، نه این اگر اشتباه نکنم
منم تو آنومالی۳۲ بودم، واژینال .
هفته پیش شکمی باز ۳۲ بودم.
الان شکمی بودی یا واژینال؟
خوبه دیگه
نگران نباش
خوبه
عالیه
عالیه خداروشکر
من ۱۷ هفته ۳۴ بود نمیدونم الان چند شده شما استراحت کامل دارین چجوری استراحتتون پله بالا پایین میکنین یا ن
منم مثل شما بودم تو ۲۶
استراحت چطوره؟
خیلی خوبه
خیلی خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.