۲۸ هفته طول سرویکس‌۳۴
چطوره

۱۱ پاسخ

وزنش چند بود

ببین شما که میخای طبیعی زایمان کنی طول سرویکس بالا باشه ینی بچه دیرتر میاد تو کانال زایمان، فکر می‌کنم از 6 ماه که بگذری حدود 25 هفته دیگه اهمیتی نداره، برای زایمان زودرس چیزای دیگه اهمیت داره، نه این اگر اشتباه نکنم

منم تو آنومالی۳۲ بودم، واژینال .
هفته پیش شکمی باز ۳۲ بودم.
الان شکمی بودی یا واژینال؟

خوبه دیگه
نگران نباش

خوبه

عالیه

عالیه خداروشکر

من ۱۷ هفته ۳۴ بود نمیدونم الان چند شده شما استراحت کامل دارین چجوری استراحتتون پله بالا پایین میکنین یا ن

منم مثل شما بودم تو ۲۶
استراحت چطوره؟

خیلی خوبه

خیلی خوب

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل🩵🪽 مامان میکائیل🩵🪽 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان پسرم 💙 مامان پسرم 💙 ۱ ماهگی